2009年6月28日星期日

无题(一)

(广东话发音)

讲古佬: 有野派, 有野派! 里面有野派啊!
路人甲: 又有么野派啊? 咪老点喔! 值唔值钱的先?
讲古佬: 有野派, 有野派! 信就来, 唔信就过隔离。
路人甲: 驶唔驶甘寸啊? 有野派大晒咩!
讲古佬: 唔是寸, 而是唔知点同你讲。 有人当它是宝, 又有人当它是草。 但我们派的野只有一种。 是宝定是草, 视乎你点睇。
路人甲: 甘神奇? 甘我要入去睇下喇!

十分钟后…

路人甲: 讲古佬, 你玩野咩! 你们派咩鬼野喔? 垃圾来的。
讲古佬: 我同你讲左的啦, 识唔识货是睇你喇。
路人甲: 你放屁! 这些货都算是宝啊? 究竟有无人当过它是宝先?
讲古佬: 坦白说, 暂时无。
路人甲: 甘你又继续派?
讲古佬: 我派唔派又与你何关呢? 入唔入去睇, 是你的问题。 识唔识货, 是你的问题。 高唔高兴, 也是你的问题。 我只是负责派的, 其他我管唔到。
路人甲: 甘你派的野, 要人仲意才得的嘛!
讲古佬: 甘我下次派钱啦, 好嘛?
路人甲: 甘就差唔多!
讲古佬: 唉! 真悲哀!
路人甲: 你话我啊?
讲古佬: 唔是! 我唔是话你。 唉! 真可怜!
路人甲: 你重话唔是话我?
讲古佬: 都话唔是话你咯! 是话我自己啊, 好未?

没有评论: